dwudniowy kurs weekendowy (sobota/niedziela)

 

04-05.04.2020

 

FOTOGRAFIA MODY

 

W dzisiejszych czasach, w dobie social mediów i e-commerce, komunikacja wizualna nabiera szczególnego znaczenia i wyrasta na najważniejszą formę komunikacji. Za pomocą obrazu można bardzo skutecznie oddziaływać na odbiorcę komunikatu, przekazywać wartości, emocje i idee stojące za marką czy produktem w celu zbudowania pożądanego wizerunku. Zaprojektowanie kreatywnego, estetycznego i zrozumiałego przekazu poprzez fotografię, film czy animację, staje się obecnie coraz większym wyzwaniem, a właściwe wykorzystanie fotografii reklamowej staje się potężną kartą przetargową do sukcesu marki modowej.

Istotna jest umiejętność kreowania marki i budowania jej pożądanego wizerunku poprzez tworzenie i określanie jej tożsamości na rynku. Moda to system naczyń powiązanych. To precyzyjny mechanizm, w którym każdy element układu oddziaływuje na siebie (w tym także fotografia mody).

Fotografia mody, jako ważny aspekt budowania wizerunku marki, powinna być spójnym, konsekwentnym i wiarygodnym elementem szeroko rozumianej strategii marki wpisującej się w jej DNA. Tu nie ma miejsca na przypadek.

 

 

KURS POPROWADZĄ:

Marcin Samborski

 

 

 

 

 

Joanna Samborska

Z wykształcenia politolog. Marketing polityczny bez żalu porzuciła dla mody, z którą związała życie zawodowe. Specjalista marketingu i PR branży modowej, projektant, producent sesji zdjęciowych. W portfelu marek dla których pracowała znajdują się między innymi: Deni Cler, Vistula, Wólczanka, W.Kruk, Galeria Centrum, MJ Monika Jaruzelska. Odpowiadała za realizację strategii marketingowej i PR powyższych marek, współpracowała z redakcjami, showroomami i stylistami, wprowadzała produkty na rynek. Fotograf z pasji i zamiłowania, specjalizuje się w zdjęciach reportażowych i backstage.

 

 

PROGRAM:

Sobota:

 >>> WPROWADZENIE DO FOTOGRAFII (wykład + ćwiczenia)

  • budowa aparatu,
  • czas naświetlania,
  • przysłona,
  • czułość ISO,
  • trójkąt ekspozycji,
  • tryby pracy —> aparat cyfrowy

 

>>> BIBLIA ŚWIATŁA (wykład + ćwiczenia)

Podstawy oświetlenia w fotografii:

  • temperatura barwowa —> balans bieli,
  • światło dzienne —> praca ze światłem naturalnym
  • światło sztuczne —> rodzaje i sposoby wykorzystania
  • lampy błyskowe

 

>>> KADROWANIE I KOMPOZYCJA (ćwiczenia)

>>> FOTOGRAFIA MOBILNA czyli świadome wykorzystanie telefonów i smartfonów w fotografii i budowaniu wizualnego kontentu.

 

Niedziela:

>>> OMÓWIENIE ZASAD PRODUKCJI SESJI ZDJĘCIOWYCH

  • Od pomysłu po wykonanie:
  • Art director, brief, moodboard, PrePPM, PPM, lokacja, agencja kreatywna …czyli koncepcja, przygotowanie sesji, wybór fotografa, modelki, miejsca wykonywania zdjęć …
  • Zasady budżetowania sesji zdjęciowych,
  • Przygotowanie briefu sesji zdjęciowej.

>>> ZASADY PRACY Z MODELKĄ NA PLANIE ZDJĘCIOWYM.

>>> PRZYGOTOWANIE PLANU DO REALIZACJI SESJI ZDJĘCIOWEJ.

>>> REALIZACJA WSPÓLNEJ SESJI ZDJĘCIOWEJ.

>>> ZAPOZNANIE Z PODSTAWAMI POSTPRODUKCJI ZDJĘĆ – LIGHTROOM I PHOTOSHOP.

 

DATA:              04 - 05.04.2020

MIEJSCE:        VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie, ul. Paca 37

GODZINY:       10 - 17:00 (45 min przerwy)

CENA:             800 PLN 

                        (Cena obejmuje materiały potrzebne do pracy podczas zajęć)

 

JESTEŚ  ZDECYDOWANY?

1. wypełnij formularz  >>>          

 

Na adres mailowy: marketing@viamoda.edu.pl

 

2. wyślij zgłoszenie o treści:

  • Fotografia mody
  • Imię i Nazwisko

 

3. dołącz podpisaną informację o ochronie danych osobowych

  • Informacja o ochronie danych osobowych:  pobierz

 

4. dołącz potwierdzenie przelewu

Numer konta:

PL 80 1600 1068 1843 8502 7000 0004

Viamoda Szkoła Wyższa z siedzibą w Warszawie
Bank BGŻ BNP ParibasS.A.


W tytule przelewu prosimy wpisać IMIĘ I NAZWISKO, FOTOGRAFIA MODY.
 

 

W odpowiedzi drogą mailową otrzymają Państwo potwierdzenie udziału w kursie.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat ukończenia kursu FOTOGRAFII MODY

 

 

KONTAKT : e-mail: marketing@viamoda.edu.pl   tel.: +48 506 561 999