O STUDIACH

Studenci osiągają głębokie i twórcze rozumienie społecznego zjawiska mody. Nabywają umiejętności kreowania i zarządzania marką modową, tworzenia jej tożsamości i rozpoznawalności przez potencjalnych klientów na rynku.

Nasi studenci uczą się  organizacji eventów modowych, odpowiednich do zamierzonego celu promocyjnego, specyfiki brandu, budżetu oraz oczekiwań grupy docelowej.

Wykłady i ćwiczenia z uznanymi praktykami - profesjonalistami pozwalają poznać fachowy język, zjawiska rządzące branżą oraz stawać się świadomymi krytykami lub skutecznymi promotorami mody. 

Dajemy możliwość samodzielnego projektowania otoczenia kolekcji i przestrzeni sprzedaży - elementów stylizacji i Visual Merchandisingu.

Jednak przede wszystkim oferujemy naszym studentom szansę zdobycia wielu kontaktów zawodowych i już w czasie studiów praktycznego sprawdzenia efektów posiadanej wiedzy oraz uzyskiwanych umiejętności.

Dzięki bliskiej współpracy z firmami branży odzieżowej, Uczelnia także umożliwia swoim studentom udział, jeszcze w trakcie studiów, w przygotowaniu autorskich projektów kolekcji, z których najlepsze są wdrażane do produkcji. Poprzez umiejscowienie tego produktu w realnych warunkach działającej na rynku firmy odzieżowej, stwarza studentom tej specjalności niepowtarzalną okazję udziału w pełnym procesie tworzenia własnych produktów, zaś studentom specjalności komunikacyjnej ich wypromowania na rynku mody.

 

W czasie studiów uczymy wykorzystywania narzędzi i systemów komunikacji do promocji firm i marek modowych, tworzenia kampanii reklamowych, opracowań graficznych i fotograficznych oraz działań w przestrzeni internetowej (e-commerce, e-marketing).

 

Studia prowadzone są w języku polskim w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.

 

 

 

 

Ścieżka kariery zawodowej po ukończeniu niniejszej specjalności:

  • Specjalista marketingu i brand manager
  • Specjalista do spraw retailu i visual merchandisingu
  • Specjalista od trendów w komunikacji
  • Promotor mody – praca w fachowych mediach modowych
  • Dyrektor kreatywny
  • Samodzielny przedsiębiorca