JESTEŚ  JUŻ  ZDECYDOWANY ?  PRZEJDŹ  DO  ZAKŁADKI 

 

Moda to wyjątkowo intrygujący, ale i wymagający biznes! Dynamiczny, poddany nieuchwytnym trendom, oparty na emocjach! Moda to biznes, w którym design produktu nieustannie ściga się z pomysłem na jego komunikację! Projektowanie produktu staje się dziś tak samo ważne, jak właściwe zaprojektowanie marki, wykreowanie jej tożsamości i zbudowanie wizerunku w oczach konsumentów! 

 

> O STUDIACH

Program studiów KOMUNIKACJA W MODZIE I PROJEKTOWANIE MARKI dedykowany jest osobom, które chciałyby połączyć pasję do mody z pracą zawodową w obszarach komunikacji marketingowej.

Zarządzanie wizerunkiem marki modowej czyli kreowanie jej storytelling’u i projektowanie wokół niej odpowiednich zachowań konsumentów to jeden z najbardziej aktualnych kierunków rozwoju zawodowego w branży mody. Tworzenie spójnego komunikatu marki modowej, ściśle powiązanego z jej DNA, jest jak opowiadanie niepowtarzalnej historii pełnej emocji w warstwie wizualnej i werbalnej, która buduje w klientach pragnienie posiadania oraz chęć identyfikowania się z daną marką lub jej produktami. 

W trakcie studiów KOMUNIKACJA W MODZIE I PROJEKTOWANIE MARKI studenci poznaja tajniki mody jako zjawiska społecznego, zdobywają wiedzę w jaki sposób scalić storytelling z profesjonalnym doborem narzędzi komunikacji marketingowej i timingiem przekazu, oraz nabywają umiejętność budowania właściwych kontaktów z otoczeniem marki, kreowania jej wizerunku u odbiorców i kształtowania zachowań konsumenckich czy prowadzenia procesu zarządzania informacją. 

Program wypełniony jest merytorycznymi wykładami i praktycznymi ćwiczeniami prowadzonymi przez uznanych ekspertów branży mody. Studenci poznają fachowy język mody, zjawiska rządzące branżą oraz stają się świadomymi krytykami i skutecznymi specjalistami do spraw marketingu oraz komunikacji marek modowych. Ponadto, w trakcie studiów realizowane są cykle zajęć warsztatowych ukierunkowanych na pracę z produktem, obejmujące zakresem tematycznym zagadnienia stylizacji, Visual Merchandising’u czy produkcji wydarzeń promujących kolekcje i pokazów mody. Program studiów obejmuje również projektowanie identyfikacji wizualnej z wykorzystaniem profesjonalnych programów graficznych i produkcję sesji fotograficznych oraz projektowanie strategii Digital Marketingu (e-commerce, e-marketing).

Jednym z ważniejszych aspektów, na które VIAMODA kładzie nacisk, jest networking branżowy. Studenci mają możliwości zdobywania i nawiązywania wielu kontaktów zawodowych oraz odbywania praktyk w rzeczywistych warunkach rynkowych. 

 

Studia KOMUNIKACJA W MODZIE I PROJEKTOWANIE MARKI prowadzone są w języku polskim w formie STACJONARNEJ i NIESTACJONARNEJ.

 

ZAPOZNAJ SIĘ Z PROGRAMEM I ZASADAMI NABORU!

 

KONTAKT : e-mail: rekrutacja@viamoda.edu.pl   tel.: +48 506 561 999 

 

> ŚCIEŻKI KARIERY

  • Specjalista Marketingu i Brand Manager
  • Specjalista Komunikacji i PR
  • Specjalista do spraw Retailu / Merchandiser / Visual Mechandiser
  • Marketing Trend Researcher
  • Krytyk mody
  • Dyrektor kreatywny
  • Manager / Właściciel marki modowej