Program studiów stanowi połączenie minimum programowego, obowiązującego na kierunku Wzornictwo, z innowacyjnymi rozwiązaniami kształcenia. Atrakcyjne propozycje przedmiotów dających praktyczne wykształcenie są szczególnie mocno zaakcentowane w bloku przedmiotów kształcenia kierunkowego.

W trakcie pierwszych 3 semestrów studenci zdobywają podstawy wiedzy ogólnej i podstawowej z obszarów mody, zaś kolejne semestry procesu edukacyjnego dedykowane są przedmiotom związanym z wybraną specjalnością, w tym przypadku: PROJEKTOWANIE SPRZEDAŻY, VM, UX I E-COMMERCE. Poniżej znajduje się wykaz przedmiotów kształcenia ogólnego, podstawowych, kierunkowych oraz dedykowanych niniejszej specjalności.

 

Przedmioty dla specjalności

  • elementy prawa w procesach sprzedaży
  • historia marki i marki modowej
  • obsługa płatności internetowych
  • podstawy marketingu z elementami e-marketingu
  • pracownia technik komputerowych CAD
  • zarządzanie sprzedażą
  • nowe narzędzia komunikacji
  • projektowanie customer experience
  • projektowanie na potrzeby e-commerce
  • projektowanie zorientowane na odbiorcę (usability i user experience)
  • zarządzanie designem
  • fotografia produktowa
  • projektowanie eventów promocyjnych
  • monitoring zachowań konsumenckich w Internecie
  • wprowadzenie marki i produktu na rynek
  • projektowanie przestrzeni sprzedażowej i wystawienniczej (VM)
  • innowacje w procesach sprzedażowych
  • praktyki specjalnościowe
  • seminarium dyplomowe
  • pracownia projektu dyplomowego

 

Przedmioty kształcenia ogólnego

  • BHP
  • wychowanie fizyczne
  • język obcy
  • technologia informacyjna
  • ochrona własności intelektualnej

 

Przedmioty podstawowe

  • historia sztuki, wzornictwa i kultury
  • techniki plastyczne
  • rysunek
  • kompozycja
  • podstawy rysunku
  • zagadnienia kompozycji i nauka o kolorze
  • grafika użytkowa
  • sztuka i kultura współczesna
  • moda jako zjawisko społeczne
  • fotografia i techniki multimedialne
  • wiedza o człowieku
  • wiedza techniczna i materiałoznawstwo
  • procesy projektowe a gospodarka
  • plener

 

Przedmioty kierunkowe

  • metodyka procesu projektowania
  • projektowanie marki
  • projektowanie produktu
  • projektowanie komunikacji i oddziaływań
  • projektowanie ekspozycji i VM
  • trendy i zmiany estetyki
  • system i rynki w branży
  • profesje w branży i planowanie rozwoju zawodowego
  • techniki autoprezentacji
  • innowacje technologiczne w branży
  • elementy ekonomii i przedsiębiorczości
  • organizacja i zarządzanie w sektorach kreatywnych
  • praktyki kierunkowe