JESTEŚ  JUŻ  ZDECYDOWANY ?  PRZEJDŹ  DO  ZAKŁADKI    >>>   

 

Zmieniający się świat, ścierające się w nim tendencje lokalne i globalne, fast versus slow fashion, komercjalizacja kolekcji ścierająca się z rosnącą świadomością nadmiernego konsumpcjonizmu wymuszają na markach wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych. Personalizacja produktu, mobilne technologie, dostawy zamówień tego samego dnia, wykorzystanie technologii symulacji 3D odzieży, skanowania klientów (skanatary), wirtualnych przymierzalni, techniki VR (ang. Virtual Reality) i AR (ang. Augmented Reality) to obszary działań, które zmieniają formuły i kanały sprzedaży produktów mody. W branży odzieżowej poszukiwane są coraz bardziej nowe kompetencje skupiające się wokół projektowania zaawansowanych procesów sprzedażowych oraz kreowania doświadczeń klientów w różnych kanałach dystrybucji.

 

> O STUDIACH

Program studiów PROJEKTOWANIE SPRZEDAŻY I E-COMMERCE dedykowany jest osobom, które chcą połączyć pasję do mody z zarządzaniem sprzedażą tradycyjną oraz e-commerce. 

Na rynku mody, gdzie dostępność produktów przewyższa znacznie możliwości zakupowe klientów, projektowanie innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych staje się kluczowym obszarem działalności firm. Wypracowywanie optymalnej polityki handlowej oraz kreowanie doświadczeń klienta (customer experience) oraz projektowanie jego zachowań to jedne z najtrudniejszych wyzwań stojących przed branżą mody.

W trakcie studiów PROJEKTOWANIE SPRZEDAŻY I E-COMMERCE studenci zdobywają wiedzę na temat właściwego projektowania procesu sprzedaży, dzięki któremu dochodzi do celowej interakcji między konsumentem a marką. Pozytywna ocena procesu sprzedaży, w której zawierają się doświadczenia wizualne - estetyka sklepu, jego wystrój, odpowiednia ekspozycja produktu czyli Visual Merchandising, czy też czytelność strony i platformy e-commerce, usprawniają procesy decyzyjne i zakupowe oraz budują długofalową lojalność klientów z marką. Nabywają umiejętność pozycjonowania marki na rynku, budowania strategii cenowej i zarządzania doświadczeniami klientów na każdym etapie zakupowym. W efekcie są przygotowani do opracowywania wszystkich elementów strategii sprzedaży w taki sposób, aby dać klientowi maksimum satysfakcji i wyróżnić się na tle konkurencji. 

Program wypełniony jest merytorycznymi wykładami i praktycznymi ćwiczeniami prowadzonymi przez uznanych ekspertów branży mody i specjalistów sprzedaży tradycyjnej i e-commerce. Studenci mają więc możliwości zdobywania i nawiązywania wielu kontaktów zawodowych oraz odbywania praktyk w rzeczywistych warunkach rynkowych.

 

Studia PROJEKTOWANIE SPRZEDAŻY I E-COMMERCE prowadzone są w języku polskim w formie STACJONARNEJ i NIESTACJONARNEJ.

 

ZAPOZNAJ SIĘ Z PROGRAMEM I ZASADAMI NABORU!

KONTAKT : e-mail: rekrutacja@viamoda.edu.pl   tel.: +48 506 561 999  

 

> ŚCIEŻKI KARIERY

  • Specjalista ds. Sprzedaży (tradycyjnej i e-commerce) 
  • Merchandiser i Brand Manager
  • Retail Visual Merchandiser
  • Trade Marketing Manager
  • Specjalista ds. Customer Experience
  • Dyrektor kreatywny / Właściciel marki modowej