O STUDIACH
Program stworzony w wyniku współpracy VIAMODA Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu (od roku akademickiego 2013/14 działającego w strukturach VIAMODA Szkoły Wyższej w Warszawie) oraz Akademii Leona Koźmińskiego pod nadzorem dydaktycznym Polimoda International Institute of Fashion Design & Marketing z Florencji.
Intensywne studia podyplomowe dla absolwentów i młodych profesjonalistów pragnących uzupełnić swoje przygotowanie biznesowe lub projektowe o znajomość specyfiki organizacji i zarządzania w branży mody (odzież, akcesoria, kosmetyki, media, itp.). Studia umożliwiają poszerzenie kompetencji zawodowych i zwiększenie swojej konkurencyjności na rynku pracy w branży mody. Zajęcia prowadzi kadra profesjonalistów z praktycznym doświadczeniem. Część zajęć prowadzona jest w języku angielskim.
„Droga Pani Kingo, chciałabym bardzo serdecznie podziękować za wspaniały rok. To była świetna decyzja, żeby wybrać się na studia Zarządzania w Sektorach Mody. Życzę dalszych sukcesów i trzymam kciuki za rozwój uczelni VIAMODA.“
Aneta Mazurek, absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie w sektorach mody
CELE STUDIÓW
Kształcenie profesjonalistów w zakresie pracy managera firmy modowej:
- kształcenie w kierunku założenia i prowadzenia własnej firmy
- kształcenie profesjonalistów wyspecjalizowanych w zakresie organizacji i zarządzania fiemami w branży mody
Cele szczegółowe:
- opanowanie solidnych podstaw przedsiębiorczości
- poznanie struktury i segmentacji rynku, rozumienie „systemu mody”
- znajomość organizacji i zarządzania w przedsiębiorstwach odzieżowych
- opanowanie podstaw marketingu oraz rozumienie specyfiki marketingu mody
- poznanie konkretnych funkcji zawodowych w strukturze branży, identyfikowanie możliwości własnego rozwoju zawodowego
- rozumienie rynku mody z perspektywy rozwoju i przemian społeczeństwa, kultury i ekonomii
- przygotowanie do dalszej nauki i pracy w środowisku międzynarodowym
ADRESACI
- absolwenci kierunków biznesowych chcący zdobyć wiedzę na temat branży mody
- absolwenci kierunków projektowych i humanistycznych, którzy pragną zdobyć komplementarną wiedzę biznesową w dziedzinie mody
- osoby, rozwijające własną ścieżkę kariery w branży mody, które potrzebują pogłębić swoją wiedzę i poszerzyć ją o aktualne informacje z branży
WARUNKI UKOŃCZENIA
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie oceny pozytywnej z egzaminu końcowego oraz przygotowanie Projektu dyplomowego - grupowego projektu z zakresu zarządzania lub marketingu mody w formie pisemnej oraz przeprowadzenie jego prezentacji.
PARTNER DYDAKTYCZNY