BARTOSZ ŚLIWIŃSKI
W mojej pracy dyplomowej skupiłem się na stworzeniu autorskiej marki streetwearowej, która łączy w sobie nutę luksusu z estetyką streetwearową. Projekt skierowany jest także do osób identyfikujących się z trendem ekologii oraz poszanowania środowiska naturalnego. Motywacją do projektu marki Vicebae był stale aktualny na polskim rynku mody trend slow fashion. Integralną częścią mojej pracy jest brandbook marki Vicebae, w którym zaprezentowane zostały elementy identyfikacji wizualnej brandu oraz pomysły na kampanie reklamowo-społeczne, wpisujące się w jej storytelling.
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/1-11.png)
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/2-3.png)
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/3-4.png)
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/4-3.png)
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/5-3.png)
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/6-3.png)
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/7-2.png)