Studia

DYREKCJA KREATYWNA I KOMUNIKACJA MARKI MODOWEJ

W świecie, w którym panuje cywilizacja obrazkowa i cyfryzacja, rolą dyrektora kreatywnego jest świadome i celowe łączenie praktyk z obszarów tworzenia produktu i jego kreatywnej wizji, budowania strategii, rozwijania marki oraz przestrzeni wokół niej, biorąc pod uwagę formę jego prezentacji oraz komunikacji medialnej. To wszystko w połączeniu z odpowiednim storytelling’iem, aktualną dawką wiedzy nt. trendów, innowacji w branży i projektowania doświadczeń przybiera formę płaszczyzny, na której odbywa się dialog pomiędzy marką a klientem. Może on wyjść szeroko poza produkt tylko wtedy, gdy marka jest dobrze osadzona w rynku i klient rozumie, jakie jest jej DNA, co marka do niego „mówi” i jakie reprezentuje wartości.

POZIOM:

FORMA:

CZAS:

JĘZYK:

KIERUNEK:

EDYCJA:

START:

STUDIA II STOPNIA – MAGISTERSKIE

STUDIA NIESTACJONARNE

2 LATA – 4 SEMESTRY

POLSKI

WZORNICTWO

2024/25

10.2024 r.

Zamykam oczy, aby lepiej widzieć.

– Paul Gauguin –

Aplikuj na studia

+48 506 561 999
rekrutacja@viamoda.edu.pl

Color of the Year 2024 PANTONE®

Mogą Cię zainteresować