CRISTINA CRISMARIUC
Hipoteza główna mojej pracy brzmi następują co: „Sztuka współczesna może stanowić opłacalne narzędzie strategiczne do konkurowania na globalnym rynku luksusowej branży modowej”.
Celem pracy jest zbadanie strategii i osiągniętych korzyści określonych przypadków współpracy luksusowych marek modowych z przedstawicielami sztuki, uwzględniając zmiany we współczesnym społeczeństwie i powstanie nowych rynków dla marek luksusowych.
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/1-14.png)
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/2-6.png)
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/3-7.png)
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/4-6.png)
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/5-6.png)
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/6-7.png)
![](https://www.viamoda.edu.pl/wp-content/uploads/2022/06/7-5.png)