DR JOLANTA TKACZYK

Doktor ekonomii w zakresie zarządzania (2007), absolwentka Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej (1996), trener, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego (od 1996). Specjalista w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. 

Autorka ponad 80 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych, a także internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl). Członek Stowarzyszenia ACR (Association for Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA (American Advertising Association). Jako wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego prowadzi zajęcia z zakresu marketingu, zachowań konsumenckich, badań marketingowych oraz nowych narzędzi marketingu (studia MBA, Studia Podyplomowe Zarządzanie marketingowe, Studia Podyplomowe Zarządzanie w Administracji Publicznej, PR w praktyce, studia magisterskie stacjonarne i niestacjonarne; projekty szkoleniowe dla T-mobile, Kia, Makro Cash and Carry, PESA, Biedronki, doradztwo dla firm z sektorów kreatywnych w ramach projektu „Przedsiębiorczość w sektorach kreatywnych”), pełni funkcję kierownika Studiów Podyplomowych Zarządzanie Marketingowe oraz Zarządzanie w sektorach mody w Akademii Leona Koźmińskiego.