MGR WOJCIECH SKULSKI

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz AGH w Krakowie. W zawodzie visual merchandisera spełnia się od prawie dwudziestu lat. Pracował dla m. in.: Tatuum, Tommy Hilfiger, Timberland, Symbiosis, Sizeer, 50 Style, Umbro, Lacoste, Bench., Caterina, Gino Rossi, Losan, Estimote, Domers, Empik, C.H. Serenada, Krakowskie Biuro Festiwalowe, Kraków 5020, North Face, Vans. 

Od kilkunastu lat prowadzi kursy i szkolenia w Polsce i zagranicą. Prowadził warsztaty m.in, w trakcie łódzkiego Fashion Weeku, Business talks Fashion, Małopolskiej Nocy Naukowców. Zdobył doświadczenie jako wykładowca m. in. w Akademii Stylu (Warszawa, Kraków), Krakowskich Szkołach Artystycznych oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Opublikował wiele specjalistycznych artykułów dotyczących VM, marketingu mody i projektowania doświadczeń Klienta m. in. na łamach Textill Wirtschaft Moda Forum, Handlu w Praktyce, Świata Zabawek, Wnętrza Sklepu. Oprócz visual merchandisingu profesjonalnie zajmuje się także stylizacją, marketingiem mody, projektowaniem CX i UX.

Obecnie prowadzi firmę specjalizującą się w VM (w tym: w szkoleniach z tego zakresu) oraz projektowaniu doświadczenia Klienta (CX).