KONKURS FASHION FUTURE 2023 W OBSZARZE KOMUNIKACJA WIZUALNA I STYLIZACJA

TEMAT

Tematem tegorocznej edycji konkursu VIAMODA FASHION FUTURE 2023 jest: „Athleisure”. Styl athleisure charakteryzuje się łączeniem ubrań sportowych z codziennymi, casualowymi, a nawet eleganckimi elementami garderoby. Pomimo tego, że moda ciągle się zmienia athleisure nie jest zwykłym, przemijającym zjawiskiem, to nie tylko powszechna praktyka, ale także stale rosnący segment mody, bardzo bliski szczególnie młodym ludziom. Celem tegorocznej edycji konkursu jest zainspirowanie młodych osób do stworzenia komunikacji wizualnej dla sportowej kolekcji marki 4F.

NAGRODY

Nagrodą specjalną konkursu w obszarze  komunikacja wizualna i stylizacja jest stypendium w wysokości 25 tysięcy złotych (z ogólnej puli nagród wynoszącej 50 tysięcy złotych), które będzie przeznaczone na cykl kształcenia na specjalności komunikacja na studiach w VIAMODA Szkole Wyższej w Warszawie.

Wybrani finaliści konkursu otrzymają także specjalne wyróżnienia od marki 4F.

Wybrani finaliści konkursu otrzymają także wyróżnienie w postaci indywidualnego Warsztatu Doskonalenia w Projektowaniu komunikacji wizualnej w wymiarze 30 godzin akademickich.

ETAP I

Zapoznaj się z załączonym zestawem produktów marki 4F. Na tej podstawie skomponuj mini-kolekcję zgodną z tematem konkursu, składającą się z 5 look’ów (stylizacji całych sylwetek damskich). Stwórz 5 moodbox’ów uzupełniając swoje looki o wybrane dodatki i akcesoria. Nazwij swoją mini-kolekcję i wybierz dla niej kolory oraz czcionkę. Stwórz moodbard (tablice inspiracji – wizualne przedstawienie koncepcji) oraz krótki opis do swojej mini-kolekcji. Wypełnij formularz zgłoszeniowy. Gotowe projekty wraz z formularzem włóż do papierowej teczki i prześlij do 26 stycznia 2023 na adres VIAMODA, na kopercie dopisz Konkurs Fashion Future 2023.

2 lutego 2023 ogłosimy listę wybranych uczestników.

ETAP II

Przygotowanie projektu finałowego. Jeśli zostałeś wybrany do dalszego udziału w konkursie, weźmiesz udział w konsultacjach projektowych oraz seminarium 4F, które mają na celu pomóc Ci w dalszych pracach nad realizacją całości projektu.

4-5 lutego 2023 – odbędą się pierwsze konsultacje projektowe online, spotkasz się z naszymi wykładowcami i wspólnie omówicie przesłane przez Ciebie prace konkursowe.

25-26 marca 2023 – odbędą się drugie konsultacje projektowe online.

kwiecień 2023 – odbędzie się seminarium merytoryczne marki 4F.

Na tym etapie konkursu zaczniesz przygotowywać koncepcję sesji wizerunkowej dla swojej mini-kolekcji w dwóch odsłonach: pod kątem strony internetowej oraz pod kątem social mediów np. Instagram. Przygotujesz moodboardy z pomysłami na sesje. 

ETAP III

Etap III to część finałowa konkursu, jesteś już po maturze i masz czas na dopracowanie swojego projektu. Całościowy projekt koncepcji mini-kolekcji i jej koncepcji wizualnej w dwóch wersjach: wersji fizycznej (drukowanej / kolaż) i elektronicznej (na płycie CD w formie plików graficznych lub zdjęć np. kolażu wykonanego odręcznie) musisz dostarczyć do siedziby uczelni do 22 czerwca 2023 do godziny 15.00; możesz to zrobić osobiście lub przesłać zapakowany projekt poprzez kuriera lub pocztę. Natomiast 25 czerwca 2023 zapraszamy Cię osobiście do kampusu uczelni, w tym dniu zaprezentujesz swój projekt przed Jury konkursu. 

Zwycięzcę konkursu ogłosimy 30 czerwca 2023.