DR PIOTR STEFANIUK

Rektor

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciel akademicki, dr nauk politycznych, który z sukcesem połączył teorię z biznesem, przedsiębiorca, autor koncepcji i twórca Uczelni VIAMODA, w której studia łączą nowatorską wiedzę z jej praktycznym zastosowaniem.

List od Rektora - pobierz

 

 

 DR INŻ. MARZANNA LESIAKOWSKA-JABŁOŃSKA

Prorektor ds. dydaktycznych

Wieloletni pracownik Katedry Odzieżownictwa i Tekstroniki Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów na Politechnice Łódzkiej, przez kilka lat Kierownik Studiów Podyplomowych Moda i Wzornictwo Universite de la Mode utworzonych przez Politechnikę Łódzką we współpracy z Francuskim Universite Lumiere Lyon 2, współpracownik francuskiej firmy Lectra Systemes światowego lidera na rynku profesjonalnych systemów CAD/CAM dla przemysłu odzieżowego i pracowni projektowych. Autorka licznych publikacji specjalistycznych o tematyce dotyczącej technologii wytwarzania, projektowania, struktury i jakości odzieży oraz badania pracy i sterowania procesami produkcyjnymi w przemyśle odzieżowym. Współpracownik firm technologicznych z branży, ekspert Akademii Szwalni, członek Rady Programowej FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Praktyk przemysłu mody. Autorka koncepcji programowej studiów w VIAMODA Szkole Wyższej. Czuwa nad procesem dydaktycznym i prowadzi zajęcia z zakresu technik odzieżowych, materiałoznawstwa i zarządzania technologią. Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego. 

 

 

 

 

 

 

KINGA MILLER

Prorektor ds. promocji i współpracy z zagranicą

Vice-rector for promotion and international cooperation

Wykładowca VIAMODA, Akademii L. Koźmińskiego i Collegium Civitas w Warszawie. Absolwentka MBA in Fashion Business Development w Paryżu, Marketing Management Program na Uniwersytecie Kalifornijskim w Stanach Zjednoczonych, Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządzała wizerunkiem marek luksusowych oraz premium działających w branży odzieżowej, wśród których znalazły się m.in.: Deni Cler, Cacharel, Vistula, Wólczanka, Replay, Maurphy&Nye oraz Wolford. Uczestniczyła we wprowadzaniu marek międzynarodowych na rynek polski; współtworzyła między innymi strategię wejścia do Polski globalnej marki bielizny Victoria’s Secret. Od 2010 roku aktywnie rozwija działania VIAMODA Szkoły Wyższej w Warszawie w obszarach współpracy zagranicznej oraz studiów podyplomowych. Wcześniej związana z legendarnym Kalendarzem Pirelli w Polsce, dzięki któremu odkryła zamiłowanie do mody i jej tajników. W trakcie swojej kariery zawodowej była gościem i prelegentem wielu spotkań i konferencji poświęconych branży odzieżowej oraz komunikacji marketingowej, wśród których można wymienić: Polską Radę Dyrektorów Marketingu, Ogólnopolski Kongres „Promocje sprzedaży“ czy Philosophy Fashion Week Poland.