Studia

DYREKTOR KREATYWNY, STYLISTA I VISUAL MERCHANDISER

W świecie, w którym panuje cywilizacja obrazkowa i cyfryzacja, rolą dyrektora artystycznego jest zbudowanie i rozwijanie kreatywności wizualnej marki oraz przestrzeni wokół niej, biorąc pod uwagę produkt, formę jego prezentacji i komunikacji medialnej. To wszystko w połączeniu z odpowiednią stylizacją i ekspozycją produktu wpływa na zachowania konsumenckie i zwiększa chęć zakupu klienta. Komunikacja wizualna w połączeniu z odpowiednim storytelling’iem przybiera w tym momencie formę płaszczyzny, na której odbywa się dialog pomiędzy marką a klientem. Może on wyjść szeroko poza produkt tylko wtedy, gdy marka jest dobrze osadzona w rynku i klient rozumie, co marka do niego „mówi” także na poziomie estetyki i jej kreatywności wizualnej.  

POZIOM:

TRYB:

CZAS:

JĘZYK:

KIERUNEK:

EDYCJA:

START:

STUDIA PODYPLOMOWE

STUDIA NIESTACJONARNE

1 ROK – 2 SEMESTRY

POLSKI / ANGIELSKI

WZORNICTWO

2022/23

10 / 11.2022 r.

CZAS NA DODATKOWĄ WIEDZĘ?

Cokolwiek możesz zrobić, o czymkolwiek możesz marzyć, po prostu zacznij to robić.

– Johann Wolfgang Goethe –

Aplikuj na studia

+48 506 561 999
rekrutacja@viamoda.edu.pl

Color of the Year 2022 PANTONE®

Mogą Cię
zainteresować