Studia

PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI MARKI, FOTOGRAFIA I VISUAL BRANDING

W świecie zdominowanym przez media cyfrowe i kulturę wizualną umiejętność wykorzystania najnowszych technik medialnych oraz wyboru i integracji odpowiednich kanałów komunikacji do angażowania konsumentów w efektywnych dialog stało się koniecznością. Dynamika informacji, omnichannel, nowe zasady związane ze wzajemnym oddziaływaniem nadawcy i odbiorcy komunikatu, cyfryzacja, brak ograniczeń dotyczących czasu i miejsca komunikacji… to tylko część tego, co dziś trzeba wiedzieć, aby skutecznie komunikować się z konsumentami.

POZIOM:

TRYB:

CZAS:

JĘZYK:

KIERUNEK:

EDYCJA:

START:

STUDIA I STOPNIA – WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE

STUDIA NIESTACJONARNE

3,5 ROKU – 7 SEMESTRÓW

POLSKI

WZORNICTWO

2022/23

10.2022 r.

Gdy słucham, co mówisz, słyszę kim jesteś.

– Ralph Waldo Emerson –

Aplikuj na studia

+48 506 561 999
rekrutacja@viamoda.edu.pl

Color of the Year 2022 PANTONE®

Mogą Cię
zainteresować