O STUDIACH

 

"Dyrektor kreatywny, stylista i specjalista od visual merchandising'u" to jeden z najnowszych, innowacyjnych kierunków podyplomowych VIAMODA Szkoły Wyższej, który rozwija ofertę studiów dedykowanych sprofilowanemu kształceniu w dziedzinie mody, do tej pory niedostępnych w Polsce. Nasza oferta skierowana jest do absolwentów innych studiów i młodych profesjonalistów, pragnących uzupełnić swoją edukację o specyfikę wiedzy z obszaru stylizacji, wizualnych technik sprzedaży produktów modowych oraz synergicznie scalajacej to wszystko dyrekcji artystycznej w obszarach mody. Absolwent tych studiów łączy w pracy zawodowej wizjonerstwo z pragmatyzmem, fantazję modową z wszechstronną wiedzą kulturową oraz umiejętności organizacyjne ze skuteczną realizacją pomysłów. Studia umożliwiają poszerzenie kompetencji zawodowych i zwiększenie swojej konkurencyjności na rynku pracy. Poszerzają wiedzę, umiejetności i kompetencje oraz horyzonty dostrzegnia zjawisk zachodzących w profesjonalnym świecie mody i w otaczajacej nas kreatywnej rzeczywistości. Zajęcia prowadzi kadra profesjonalistów ze znaczacym branżowym doświadczeniem. Część programu realizowana jest w języku angielskim. Studia obejmują praktyczne wykonanie samodzielnych i grupowych stylizacji, projektów, sesji fotograficznych oraz filmowych na użytek budowania własnego, zawodowego portfolio.

 

 

CELE STUDIÓW

Kształcenie profesjonalistów w zakresie stylizacji, kreacji wizualnych technik sprzedaży, kształtowania spójnego wizerunku firm i projektów z branży fashion, prowadzenia kreatywnej działalnosci w obszarze mody oraz scalajacej te działania dyrekcji artystycznej.

 

Cele szczegółowe:

 

  • pogłębienie wiedzy o trendach, kontekście i rozwoju współczesnej mody
  • poznanie i ugruntowanie warsztatu pracy stylisty
  • znajomość specyfiki stylizacji dla mediów modowych
  • znajomość specyfiki stylizacji w komunikacji wizerunkowej
  • poznanie procesów produkcji i organizacji sesji i eventów modowych
  • poznanie zasad i warsztatu pracy w obszarze VM
  • wiedza i trening z obszaru działań dyrektora kreatywnego marek modowych
  • stworzenie bazy kontaktów zawodowych
  • projekt zawodowego portfolio

 

ADRESACI

  • absolwenci kierunków projektowych, plastycznych, fotograficznych i podobnych, chcący sprofilować swoją karierę w dziedzinie mody
  • osoby rozwijające ścieżkę kariery w dziedzinie mody, chcące podnieść kwalifikacje lub sprofilować drogę zawodową w kierunku stylizacji, VM i dyrekcji artystycznej

 

WARUNKI UKOŃCZENIA

Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie oceny pozytywnej z egzaminu końcowego, przygotowanie indywidualnego lub grupowego Projektu Dyplomowego z zakresu studiów w formie pisemnej i wizualnej oraz przeprowadzenie jego prezentacji.

 
P A R T N E R Z Y     S T U D I Ó W: