Studia
PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI MARKI, FOTOGRAFIA I VISUAL BRANDING
W świecie zdominowanym przez media cyfrowe i kulturę wizualną umiejętność wykorzystania najnowszych technik medialnych oraz wyboru i integracji odpowiednich kanałów komunikacji do angażowania konsumentów w efektywnych dialog stało się koniecznością. Dynamika informacji, omnichannel, nowe zasady związane ze wzajemnym oddziaływaniem nadawcy i odbiorcy komunikatu, cyfryzacja, brak ograniczeń dotyczących czasu i miejsca komunikacji… to tylko część tego, co dziś trzeba wiedzieć, aby skutecznie komunikować się z konsumentami.
POZIOM:
TRYB:
CZAS:
JĘZYK:
KIERUNEK:
EDYCJA:
START:
STUDIA I STOPNIA – WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE
STUDIA STACJONARNE
3,5 ROKU – 7 SEMESTRÓW
POLSKI
WZORNICTWO
2022/23
10.2022 r.
STUDIUJ DZIENNIE – CZAS NA PRZYSWOJENIE WIEDZY!
Gdy słucham, co mówisz, słyszę kim jesteś.
– Ralph Waldo Emerson –
Program
Program studiów Projektowanie Komunikacji Marki, Fotografia i Visual Branding jest profesjonalnym i multidyscyplinarnym programem zapewniającym pełną edukację na poziomie licencjackim studentom, którzy chcą wejść na rynek pracy w świecie mody, łącząc pasję z pracą zawodową. Pozwala zdobyć całkowitą i niezbędną wiedzę oraz umiejętności do wykonywania zawodów związanych z obszarami komunikacji, projektowania marki, kreacji identyfikacji wizualnej oraz fotografii modowej.
Na pierwszym roku program obejmuje wszystkie podstawy komunikacji, projektowania marki, historii, kultury i rynku mody, rysunku, kompozycji, grafiki i fotografii, które są intensywnie rozwijane w trakcie drugiego roku, włączają także współczesne kanały komunikacji, w tym narzędziami online, zdjęcia i wideo oraz strategie komunikacji dedykowane branży mody, prowadząc do osiągnięcia umiejętności właściwego projektowania wizerunku marki modowej, wykreowania unikalnego storytelling’u wokół niej oraz stworzenia jej wyrazistego obrazu w oczach konsumentów w trakcie trzeciego roku. Ostateczne przygotowanie do pracy zawodowej weryfikuje projekt dyplomowy, realizując który, studenci muszą wybrać i zastosować strategie i narzędzia komunikacji oraz inne formy komunikacji wizualnej od powiednie dla realizowanego projektu dyplomowego.
Mentor
KINGA MILLER
Prorektor VIAMODA oraz Managing & Marketing Director LUMA
Absolwentka MBA in Fashion Business Development w ESMOD-Paris, Marketing Management Program – California University w USA, Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim.
Ścieżki kariery
- Specjalista ds. Komunikacji
- Specjalista ds. Visual Brandingu
- Visual Mechandiser
- Fashion Photo Editor
- Brand Manager
- Merchandiser
- Fashion Trend Researcher
- Krytyk mody
- Dyrektor kreatywny
- Manager / Właściciel marki modowej
Moduły programu
- Komunikacja z otoczeniem medialnym
- Nowe narzędzia komunikacji
- Projektowanie strategii marki
- Projektowanie zorientowane na odbiorcę (usability & user experience)
- Projektowanie komunikacji wizualnej w oparciu o DNA marki (visual branding)
- Fotografia produktowa, wizerunkowa i video
- Produkcja sesji zdjęciowych i eventów promocyjnych
- Stylizacja i prezentacja kolekcji
- Wprowadzanie marki i produktu na rynek
Tryb studiów
Zajęcia w cyklu dziennym realizowane są od poniedziałku do piątku, co daje więcej czasu na przyswojenie wiedzy i zdobycie praktycznych umiejętności. Studia te dedykowane są osobom, które chcą skupić się w szczególności na poszerzeniu specjalistycznej wiedzę i zdobyciu kompetencji w środowisku Uczelni i pod okiem nauczycieli akademickich.
W trakcie studiów mają także możliwość uczestnictwa w branżowych wykładach gościnnych, mają dostęp do zasobów biblioteki VIAMODA dedykowanej branżom kreatywnym, w tym w oczywiście modzie, a także mogą korzystać z unikalnych materiałów i skryptów opracowywanych przez wykładowców.
Stypendia
Studenci VIAMODA Szkoły Wyższej w Warszawie mają wiele możliwości skorzystania z pomocy materialnej ze środków pochodzących z budżetu Państwa. Co roku stypendia przyznawane są studentom uzyskującym wyróżniające wyniki w nauce, studentom będącym w trudnej sytuacji materialnej oraz studentom niepełnosprawnym.